Cuti yang semakin berakhir...

miss myraamyra | 2:46 pm |

Assalamualaikum...
(jawab salam tu tau..)
Sedar atau pun tak tinggal lagi 3 minggu je sebelum aku memulakan kembali rutin harian sebagai pelajar...takut oii...sebab apa??haaaa sebab result semester lepas aku tak ambik lagi tau...so itu yang aku takut sangat..but aku rindukan suasana tu..bila aku busy habis semua benda aku lupakan..tapi sekarang tak semua laa yang aku kena lupakan...
Doakan semoga aku lulus sem lepas okeyy...tak sabar nak jumpa kawan2,,budak2 bilik and bff kat kolej..rindu sangat kat korang..
Memandangkan semester baru dah nak mula..aku nak ada azam baru laa..kali ni nak study smart..nak up kan lagi pointer kalau boleh laa insyaallah...tapi sem baru ni aku kena struggle sebab aku kena belajar dengan lecture yang garang laaa...bukan tak suka dia tapi teging sangat kot muka bila dalam class...seriuslly aku tak suka nanti mula la aku jadi slow motion..
Okeyy..sampai sini dulu kita nak cerita okey..
Cerita seterusnya tunggu entry lain yeahhh...
Bye...

No comments:

Post a Comment