KJ tersingkir mentor ke 6..caroline dan zatul ke konsert seterusnya

miss myraamyra | 10:43 pm |
tamat sudah mentor minggu ni...KJ tersingkir la...bak kata zatul tak de sapa yang kalah semua menang..tengok diorang tadi semua nangis la pulak..apa-apa pun KJ nyanyi lagu ke 2 tadi memang supeb la...best sangat lagu tu memang best tau...caroline dengan zatul pun best tau diorang nyanyi not bad la diorang tu...diorang semua best tau sebenarnya sampai myra sendiri pun tak dapat nak target sapa yang dapat masuk konsert untuk minggu seterusnya...myra target KJ salah tekaan pulak...ok la myra nak tulis yang ni je bye semua...

1 comment:

  1. salam..
    jalan2 kt sini & cik iena nk tag
    jom join.careeron9 buat segmen khas utk blogger
    http://www.ienaeliena.com/2012/05/wwwcareeron9com.html
    tarikh tamat:31 mei 2012

    ReplyDelete